Sova sova säng säng säng.

Igår gick jag och la mig klockan kvart i tolv, och sov till klockan 9. Easy låg i min famn och andades, och vid ett senare tillfälle tror jag hon försökte att hångla, men jag lyckades smidigt dra mig undan. Som en skugga i natten(som ligger under ett duntäcke som berget i dunderklumpen gör, fast utan duntäcke).

I eftermiddag på jobbet är det "Surströmmingsfest" och det ska bli intressant. Men jag tror inte att vädret kommer att tillåta oss, de boende kommer att lessna supersnabbt om det blåser dessutom. We are screwed! Solen har sällan hoppat fram för min skull. Inte för att jag bryr mig så mycket om det skulle bli inställt heller.


Jag kollade på min höft igårkväll och upptäckte att det såg ut som själva satan hade tagit sig ett bett av mitt mjuka fett. Blåningen var utspredd så pass att det låg på skinkan, och ingen vacker syn! Så jag tog en bild och skickade till Thomas girlfriend. Jag tror hon brukar uppskatta sånt.

Imorrn jobbar jag hela dagen, och på måndag jobbar jag 7-12! Mitt första korta pass. Jag är så van vid långa nu.







Kommentarer
Postat av: Susanne

sv: yes han runkade;)

2009-08-01 @ 15:38:45
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Sessan

Vi har ju våra ljusa sidor du och jag och det ska vi ju vara glada för hehe och just nu har ju du en mörk sida oxå men den försvinner ju snart...

2009-08-04 @ 23:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0