Take a chillpill

Mycket riktigt så kom Daniel hem imorse, precis som jag hade förutspått! Han fick en kram och sedan somnade jag om innan jag skulle gå på jobbet. Sen hade han med sig 3 kilo tuggummi han köpt på rea i Sthlm som han gav till mig + fesenjung(persisk kycklingrätt)!. Sen så sa han att en frukt han plockade upp(vettefan) på ica kostade 45:- här och 15:- där. Han har blivit en jävla sthlmholmare. Bara att inse faktum. Det kostar att bo uppe i ingenstans! KAN INGEN FÖRSTÅ DET?(vill skjuta mig i huvudet).


Vi har planerat att bada ikväll på okänd ort, och det ska bli roligt. Att ha badkompisar är ingen självklarhet, utan ett privilegium. De kompisar jag har här omkring ligger hellre på stranden och steker ägg på sin mage. Jag klarar dock inte hettan. Jag nästintill avskyr den.  


Nu ska jag gå och göra lite nytta! Kolla schemat etc. Heya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0