Tråkigt

Hehe  <- hahaha, ja herregud... favorit i repris.


Det känns knappt att man har jobbat när man sett på tv, spelat lite och pratat. Men detta jobb går mer ut på att man ska observera utan att ingripa(om de nu inte börjar att brinna eller något, då kanske det är dags). Det är rätt schysst, inga problem alls.


Det är min sista dag imorrn, och det visade sig att jag jobbat 9-18.00 istället för 8-13.00. Mitt schema har sina snefel men vad ska man säga? Jag tackar istället för de extra timmarna jag får jobba och klagar inte som en liten latfitta. Det är fabolous. Inte så att jag ska resa iväg i mitt specialtillverkade jumbojet och göra stora affärer på Wallstreet direkt, så det spelar ingen roll.



Jag har haft rast ett tag nu och ska snart dra iväg igen. Jag väntar faktiskt på att få komma iväg. Jag är så less på mammas lägenhet. Jag ska ska städa den, sen städa min egen lägenhet som är i STORT behov av lite grooming. Sen är det kanske skönt att veta att man inte badar i dynga (klippte hundens röv igår, Mira. Nödvändigt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0