Ut i regnet

I´ll be back before you know it, yo yo.


Jag har extremt tråkigt, och inte blir det bättre av att bada i hundhår. Seriöst, hur har det kunnat ske? Varför lossar de så förbannat?
 
- När jag sover - hundhår i munnen
- När jag vaknar - hundhår i munnen
- När jag klär mig - hundhår i munnen

Jag försöker dra loss och borsta av dem när de är ute, men liks förbannat utan resultat. Daniel har dock stått och dragit dammsugaren genom lägenheten i hopp om att det ska bli bra. Men jag har mina tvivel. Vi måste döda hundarna isånnafall och sälja pälsarna till Cruella de vill.


Vi ska ut och bada med Easy i regnet snart, och innan det ska jag göra ett återbesök i min lägenhet. Måste hämta papper och dra ur datorn så att åskan inte tar död på det också. Det vore ett rent helvete.

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0