Varning! Tråkigt hundsnack!!!

Först och främst vill jag bara varna er om vad inlägget, generellt kommer att kretsa kring denna morgon. Hund = ni vet = dödsångest.

Jag tror jag var ute med Easy i åtminstånde 20 minuter igårkväll innan jag gick och la mig! Hon både sket och pissade 2 ggr, men endå så lyckades dem göra köket olidligt snuskigt. Jag la mig 1, vaknade halv 9. Jag vill inte gå in dit såvida jag inte tar på mig skorna först. Jävla hundar! Seriöst, ibland älskar jag dem och sällskapet, ibland har jag bara lust att göra julkorv av dem.


Skönt att Bengt ska hämta ett hundskrälle iallafall och ha över helgen. Då kan jag slappna av någorlunda. Jätteroligt att vakna varje morgon och mötas av detta! Weeee!


Men nog om mina tråkiga hundar, jag hatar när bloggar handlar om djur. Det är så jävla ointressant, men jag kan som inte rå för det på samma sätt. Jag har smittats av den "tråkiga hund" smittan. Även om djuret i synnerlighet inte är tråkigt, så är det tråkigt att läsa om. Eller vad säger jag... Djur är djur! De är tråkiga, och har samma mönster men i olika sammanhang.
tex ;
- "Titta busan ligger sket med kudden!! Awwww *klick klick*" eller
- "Fido jagar svansen, guuuh asså! *klick klick*"
- "Foofy skiter på grannens gräsmatta *spring spring*"


Hursomhelst är det hemskt. Men jag hade iallafall vett nog att varna er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0