Ack och ve

Jag har gjort ett uselt försök med att förnya min banner!
Jag kommer att försöka mer sen, försöka att få det betydligt bättre, men just ikväll har jag inte tid.
Jag har fasen inte orken eller inspirationen heller!



Jag gör samma saker hela tiden, men de flesta kanske har det sämre än mig.
Jag ska snart lägga mig, börjar att jobba klockan 7 imorrnbitti. Ska bli intressant att se hur den dagen blir!



Daniel kom förbi på jobbet förut för att säga hejdå innan han drog vidare med bussen.
Det var jobbigt, för gud vad jag saknar honom när han är borta!
Jag skickade med honom ett paket chokladhjärtan och en liten cola. Karln gatt ju ha provianten för att klara resan.


När jag kom hem hittade jag en lapp vid tvn där det stod ;

"Hej! Dont miss me, vi ses snart igen... (No kidding, miss - but not so much)"
Sen skrev han puss och lilla.

Ja det kändes tomt.

Kommentarer
Postat av: Sonja

jag har kommit på en sak gällande daniels insamling! kolla upp hur mkt det skulle kosta att träffa en advokat så mkt som krävs för daniel, så att vi kan sätta upp ett mål. typ mål: 4000 kr. för målet är ju inte att kunna anlita en sjabrakansdyr advokat, utan målet är ju att han ska få en advokat som bryr sig.



och när folk ser vad målet är kanske det blir lättare att skänka.

2009-12-22 @ 16:33:13
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0