All by myself

Ikväll åker min Daniel iväg. Efter många om och men!
Igår missade vi bussen, och idag insåg vi att jag hade bokat flyget i fel namn. Det kostade 450 kronor att byta.

Hehe jag vet inte om jag saboterar med flit eller omedvetet. Men jag är medveten om att jag inte vill att han skall ta sig hem! Nej det går bli nån typ av ersättning. Alltså pengavis och inte .. ja ni förstår. 





Hehe vi var på Krogen, och jag måste ju faktiskt erkänna att maten var måttligt imponerande. 
Daniel såg fram emot tandpetaren mot slutet, "Smakar nog bäst" sa han med övertygelse i rösten. 

Det var ju ingen krydda i någonting, kycklingen var som kyckling fast utan smak och enda likheten var väl tuggmotståndet. 


This was a big no no!

I told Daniel; " This is VIP, bitch!"
And he answered; "No. It´s VCF". Very crappy food".  
Vi hade iallafall roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0