Back in villis

Hehe jag måste börja med att tacka Pubes för sitt trogna läsande, och för att hon nästan konstant kommenterar!
Mina inlägg är väl inte alltid speciellt underhållande, men blir lika glad varje gång man skymtar en reaktion.
Bravah!


Nu sitter man hemma hos mamma och har ont i magen. Vi tryckte i oss 1½ laxfilé var, och en stor mängd pasta. Med pesto. Det var gott och jag ångrar mig inte en sekund! Inte en sekund!!


Annars har man bott hemma hos Thomas och Susanne sen i Lördags, och det har också varit kul! Det är alltid livat och saker att prata om. Sen har de 20000 kanaler. Inte för att man får bestämma vad man skall få se dock när Thomas zappar som en galen banan.


Jag fick iallafall se Dansbandskampen(som jag inte följer) och litegrann av South Park.
Hehe men tvn är inte viktig. Nu sitter jag och pekar finger på detta fastän jag inte ser det som nån big deal! Ajj ajj! Jag älskar dem iallafall. De är helt otroliga.


De hade fel på telefonen också, och mottagningen till mobilen är väl inte great. Så Daniel hade skrivit en massa sms, ringt till mig och hem till Thomas. Men utan svar. Han var orolig och det tyckte jag var riktigt sött!
Jag hade ju kunnat ligga nerblodad och mördad/våldtagen i ett dike. Inte helt osannolikt.




Hej hej!


Kommentarer
Postat av: pubes

OMG! Ett Bravah till mig!! Yaaaaaaaay!



Du, nu tycker jag att du ska ordna upp det lite för mig här. Jag hänger inte med på hur många syskon du har och vem som är vem och hur gamla dom är och vilka är dina syskonbarn egentligen? UPP MED ETT SLÄKTTRÄD FÖR BÖVELEN!

2009-12-07 @ 16:48:17
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0