Detta fält måste fyllas i

Hejsan!


Jag är glad. Glad av tanken att slippa att sitta ensam i Vilhelmina en natt till. Imorrn ska jag dra hem till Thomas, och oh yeah! Det känns så otroligt roligt. Man får sova ut, och när man vaknar kommer man till rolighetens eldorado. typ. Malgonäs!!


Annars hade man ju det rätt trevligt ikväll också, med desireé, mohammed, mattias och hennes syrra Maria. Vi gissade filmlåtar, och vårt lag förlorade förstås, tack vare min sena ankomst. Annars hade vi lätt vunnit överlägset.


Hoppas ni haft en bra dag!

p.s! malin förlåt att jag inte svarade. Jag ska göra det nu innan jag sover, jag lovar. Man blev glad faktiskt! Samt till er andra som inte fick svar hehe.. Jag suger. jag är värdelös på att svara på sms. Det det värmde mitt hjärta, jag svär.


Heya

Kommentarer
Postat av: Sonja

När vill du komma??

2009-12-26 @ 13:35:46
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg
Postat av: Kanelbiten

Snygg design på bloggen. *Och Hank ser jag, like The Creation of Adam, Snyggt alltihop <3

2009-12-27 @ 01:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0