Video phone

Nusah.



Nu sitter jag hemma och undrar vad jag skall ta mig till. Jag ska iallafall ner till Viktoria. Massage. Film. Höra barnen säga "Jag vill också ha massage". Men no way! I säng med er!




Det har snöat i lilla Vilhelmina. Så nu är folket mer insnöade än vad de i själva verket är!
HEHEHE jag är så fyndig. Det finns inga gränser. 

 

Låten är väldigt lös. Och visst ser Lady gaga ut som värsta trashiga pinnen i jämnförelse med fröken Knowles?

Eller det kanske bara är jag som tycker det!


 

Men jag lyssnar på låten via spotify hela tiden iallafall. Jag nöter och nöter. Jag önskar att någon kunde ringa till mig via sin (säger det som beyonce)videophone.

 

 

Hare och kanin / Vanja


Kommentarer
Postat av: kanelbiten

Vad söt du är <3 Fin mössa!

2009-12-04 @ 11:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0