Dec. 21, 2009

Herrejistanes.
Brittany Murphy. Död. Tragiskt. Onödigt.
Men så brukar det ju vara med döden i överlag!


Min mobil har börjat att beté sig som ett psykfall också, stänger av sigsjälv och kräver min PIN-kod.
Och så vill den ta kort när jag vill lägga in bilder i datorn! VAD I HELVETE!!!!!

Som ni kanske förstår jobbar jag med problemet as we speak. 4e gången den stänger av sig!
Nuså.


Mitt föregående inlägg handlade om hur pass vi "njöt" av maten på krogen.


Första bilden är genuin, andra fick jag be honom att fejka.


Daniel hade sett fram emot att använda tandpetaren. Först använde han den dock som ett jaktspjut och siktade på min utblottade mage.


"Är jag söt nu" frågade jag Daniel. Ja det var jag verkligen.


Inte lika söt som honom dock!




Avslutningsvis : Den sötaste bilden av oss tillsammans. Bara att konstatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0