Drömmarnas land

Hejsan!

Vaknade cpsent. Drömde att han i "The girl Next door" var gay och mobbad. Och så hittade han ALDRIG vart han skulle, så han blev fast i en liten tragisk förort där de hade attraktioner som "Se Britney". Attraktionen gick ut på att sätta sig i en bil, och åka. Längst vägen skulle man få se folk som såg ut som Britney.


Jag hoppade från att vara gaykillen till att vara migsjälv på ett hotellrum. Jag bodde där tillsammans med mannen ur "Idol" som inte är Anders Bagge. Vi kramades och hade riktigt trevligt, men sen kom jag på att jag inte tyckte om honom. Alls.

Vi var som i ett drömpalats och mina gamla klasskamrater Robin och Pc var också närvarande. Men de var hela tiden fulla och ville parta, samt att de hade ögoninflamation eller något. Och de verkade inte så intresserade av att umgås med mig heller direkt. En annan vän var där, men hon stack och jag blev jävligt irriterad. Så hon fick inte vara med i drömmen mer!


Visste ni att en utav de bästa sakerna jag vet, är att bada?
Jag ÄLSKAR att bada! Och att åka slingriga vattenruschkanor. På hotellet i drömmen hade de ett gigantiskt rum med ett högt berg av vatten man kunde åka nerför. Men det fick jag inte åka, för att jag bodde i ett "lowclass" room.
Det jag inte fattade var att det var en DRÖM och jag kunde ha gjort vadfan jag velat.



Tillbaka till bögen. Bögens bästa vän var Daniel(min Daniel) och de såg en husvagn som såg exakt ut som den vi brukade åka på semester med i Latikberg. Daniel sa "Titta" och jag sa "Ja men se. Exakt lika dan, typ".

Det hela slutade med att bögen började att hångla med sin värsta fiende, och att de höll ihop i ca 30 år. Jag fick se hur han såg ut 30 år senare, och han hade ett ljus han hade tänt som inte slocknat heller.

och så ringde plötsligt vickan och frågade var jag köpte det där ljuset för 30 år sedan, hon ville också låna det.
Jag sa "Det slocknade precis". Hon sa "Jaha?" .

Det konstiga var att jag ibland var bögen. Vad betyder detta? Att jag inte hade fantasi nog att skapa en ny karaktär med nya intressen? probably.




Det hände en massa mer också, men jag kan fan inte formulera mig på ett sätt så att det blir intressant.
Det finns ingen röd tråd!
Men vi var ofta hemma hos Thomas och Susanne, men de kunde aldrig skjutsa mig någonstans.
Så fort någon utav dem kom hem, skulle de åka igen men jag fick inte följa med. Taskigt!




Nu ska jag sluta tjattra.

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: tydligen inte! enligt pressansvarig för arvikafestivalen så är alla festivalreklamer för inriktade på vilka grupper som kommer dit (daaah?) så därför ville dom visa kärleken istället. tjejen på klippet som onanerar gör det dessutom gratis....

2009-12-04 @ 15:09:41
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0