Elvis

Nu sitter man uppe i sena natten och lyssnar på när Elvis, familjens katt, står och dricker vatten.
Innan det så hoppade han upp på arket jag ritade på inne i vardagsrummet och åmade sig som en sexig best.
Sedan när jag skulle klia honom på magen anföll han mig. Han BET mig. Jäkla kattskrälle.
Sen fick man knappt bort honom heller. Jag blåste och sa "Schhh!!!".



På måndag kommer Daniel hem till Vilhelmina, och det gör mig glad. Skönt att det är så snart.
jag får se om jag städar min lägenhet innandess, det lär han ju uppskatta. Och jag såklart, men det känns så långt bort. Jag fick ju en juleljusgrejj av honom förra året som jag känner att jag måste ställa fram.
Jag har inte julpyntat, och har inte heller känt för det direkt.



Shit jag har så mycket att göra! Med så lite tid. voj voj och aye caramba..



Nu ska jag i säng! Är så jävla less att jag sitter uppe såhär hehe.



heya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0