Fesenjung

Sonjas ex Jocke ringde mig förut pga svåra problem att hitta en burk vi eftelyst.
En burk med en delikatess Daniel brukar laga till.
En rätt man inte får missa, helt enkelt!


Jag hade också svåra problem med att förklara den. Han frågade hur den såg ut. Jag sa att det var en brun sörja med lite nötter i. Han frågade vad man hade den till. Jag sa att det var till mat, "No shit" sa han.

Han hade ringt till Sonja också, men det gjorde honom inte direkt klokare. Vi hade samma svar.


Jag hoppas att han fixade nöten! Med en sörja. HAHAHAH! (JAG ÄR SÅÅ ROLIG!!!!).


Annars så var man på julbord med mamma, och det var gött. Men jag äter inte så mycket har jag märkt. Great. Kan man inte förlora lite kilon för omväxlings skull?


Kommentarer
Postat av: pubes

"Men jag äter inte så mycket har jag märkt"

Hah! det tror jag vad jag vill på fröken "Idag har jag ätit två kycklingar med sås!" ;)

2009-12-15 @ 21:22:28
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Vanja

you got me... herregud.. trodde jag skulle komma undan med det. inlägget låg för nära.

2009-12-15 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0