GOD JUL PÅ ER! AHHHH!!!!!

Goder jul till er allesammans! And a how how how, and a ha ha ha!

 Jag sitter på jobbet just nu och funderar över hur jag skall spendera min rast.
Jag sitter väl här vid datorn tills det är dags att aktivera sig på annat sätt. Det enda jag ser fram emot är att få komma hem och träffa familjen, samt äta julskinka. mmm...julskinka.


Jag har förövrigt fått ett vackert huckle av något slag av kommunen, och jag spelade inte ens överraskad. Jag tog dock på mig den, och den känns inte alls too bad. Den är faktiskt rätt läcker om man tänker bort de fula färgerna, och att man ser ut som klösa-maja i "Emil i lönneberga" när man tar på sig den. Not too bad at all.


Jag hoppas att ni alla får en fröjdefull julafton, och att mja. Vadfan ska man säga. Sup inte på julafton, det är trashy trash.



Kommentarer
Postat av: Sessan

God Jul kära fina du!Kramar från oss alla till hela dig!

2009-12-24 @ 13:53:41
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0