Goder jul

Förrförra året höll jag på med nån slags julspecial. Det ville jag inte göra iår, eller eventuellt i framtiden.

Detta är en utav dem ; Länk 1

Och här är en annan :
Länkellilänk



Ikväll har jag vräkt i mig popcorn och choklad. Det var inte speciellt gott och jag känner ingen somhelst njutning såhär i efterhand heller.

Kollade lite på min Alien 4 dvd också, där de filmade Sigourney weaver när hon rörde sig på olika sätt.
Fransmannen som bröt på knackig engelska lät väldigt kåt (hon hade varken bh eller tröja på sig. Bara nåt genomskinligt nät). Han sa "oh yes beutiful, lovely, just like that". Jag fick sådanna olustkänslor att jag blev generad.

Men fortsatte såklart att kolla. Så typiskt mig liksom.



Imorrn är det julafton! Den ska jag fira med gänget nere på gruppboendet. Jag har fått en julklapp av kommunen som jag vet vad det är (tjuvkikade idag när jag hade lite att göra). Hoppade inte i taket av glädje, men ack så trevligt liksom. Ska öppna den imorrn och låtsas vara överraskad. Inte för att någon bryr sig.


Annars har vi varit hemma hos mamma idag och ätit middag. Sedan drog vi åt var sitt håll.


Go jul !


Kommentarer
Postat av: Sonja

kan inte du göra så att dina inlägg blir vänsterställda? nu är de centrerade och det är oskönt för ögat.



PS snygg bild i kommentarsrutan! very najs! DS.

2009-12-23 @ 22:08:40
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0