Hemma hos syrran

hejsan.

Nu ikväll har man umgåtts med sina syskon hemma hos viktoria (också mitt syskon) och gjort divirse saker. Iallafall fler saker än vad man skulle ha gjort om man varit ensam. Go figures.


Sonja stod och ruffsade i mitt hår och låtsades vara proffisionell, men det hela fixade Veronika senare. Jag fick 1 par nya skor av Bengt också, vilket jag uppskattade som fasen. Jag har aldrig brytt mig om ifall jag vandrat runt i gympadojjor när det varit 30-, men hey... kanske därför jag är sjuk HELA TIDEN!!!


När Sonja ruffsade i mitt hår kollade hon bara underhåret, och hur det skulle färgas. Det blev rätt ok. Ska förska göra mig lite snygg imorrn. Får se hur man lyckas.


Håller mig kort denna kväll, är trött som fan. Min förkylning har blivit bättre, men den har satt sina spår.

GOTT NYTT ÅR!! Vi lär inte höras mer imorrn. Och har ni vett så sitter ni nog inte och läser min blogg då, utan gör något vettigt av era liv. Eller åtminstånde något halvkul.


Tah- tah!

Kommentarer
Postat av: pubes

viktoria?! men helvete!! UPP MED SLÄKTTRÄDET!!!

2009-12-31 @ 13:22:24
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: ullisar

nu har jag till min förtjusning hängt här ett tag så nu måste jag undras; vart tog du vägen nu då? skynda tillbaka!

2010-01-04 @ 12:05:06
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0