Ho ha

Glöm inte att skänka en liten slant:
-> HÄR <-


Ho HA!
(djingis Khan med vikingarna)

Igår så åkte man hem från Thomas och tillbaka till min lägenhet.
Här tände vi granen och poppade popcorn samt öppnade presenter.

Jag fick en USB-colakyl hehe. Praktiskt om man är lat som fan, vilket bara är att konstatera att man är.
Får inte glömma att jag fick en "Paradis" choklasask också hehe.
Daniel fick en "Pizzaboss" för seriösa pizzabagare och en liten tuggummiask där det står "Get lucky".
"Pizzaboss" är alltså en mojjäng som skär pizza utan några somhelst problem.


Min är likadan, fast mörkblå. Jag tänker inte filma migsjälv när jag använder den.


Daniel är så rolig att ge presenter, för han uppskattar dem. Skulle säkert kunna ge honom ett paket med sockar, och han skulle jubla. Inte klaga som en liten gris.


Och så fick man träffa Sonjas barn igår också, men jag tog det valigt med dem. De kommer nog knappt ihåg vem jag är! Eller de minns kanske, men är blyga. Ville inte direkt skrämma skiten ur dem första dagen.



Och snart börjar jag att jobba hela tiden fram tills jul. Jobbigt men superbra.
Daniel åker hem ikväll, känns tråkigt att bli ensam hemma igen.



Kommentarer
Postat av: Kanelbiten

Jag har försökt sätta in pengar men det fungerar inte Du måste skicka banknummret till mej så jag får sätta in lite pengar. Det fungerar inte annars.

2009-12-20 @ 17:33:50
Postat av: Kanelbiten

New cola. Old radio, old telephone, old lamp, old man :~\

2009-12-20 @ 17:39:47
Postat av: Sonja

men om det inte funkar så... vad fan??

2009-12-20 @ 20:03:38
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0