Insamling

Jag vaknade klockan 5 i 6, vilket störde Daniel igår. Han tänkte att jag skulle snooza hela tiden fram tills att jag skulle gå. Men icket! Jag är pigg som en nötkärna och ready for action. Så jag klev fan upp.

Nu sitter jag i mörkret med min läskigt ruffsiga frisyr och vet inte vart jag skall ta vägen. Kanske in köket för en macka. Kanske in vardagsrummet för en stor portion byxor.


Påtal om Daniel så vill jag gärna att ni kollar in denna länk
Efter så många missöden med den här såkallade advokaten så beslöt jag mig för att försöka på ett annat sätt.
Det måste ju finnas någon där ute som är bättre, mer sympatisk. Och med hjälp av Sonja hittade jag denna hemsida.

Han kunde inte ens svara på mina frågor ordentligt, så att vissa frågetecken kunde suddas ut.


Hursomhelst, jag har kanske 2 läsare(hehe 17, boo-ya!), men det räcker ju inte direkt för att nå ut.
Så ni som känner för att hjälpa kan ju gärna länka på era bloggar etc.
Då kanske nån med lite pengar över känner för att bidra och vara lite schysst.

Det vore verkligen toppen!



Får nästan lust att skriva "Rädda Daniel, död eller levande!!!".
Ni vet som det där kassa barnprogrammet om en utvecklingshämmad unge med sitt gosedjur han inte kunde hålla reda på.
Dock på ett seriöst sätt. Daniel förtjänar verkligen en advokat som bryr sig och gör sitt jobb ordentligt.


Ha en bra dag, nu ska jag fika och dra mig iväg på arbetet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HAR LÄNKAT PÅ FACEBOOK=)

2009-12-17 @ 12:02:30
Postat av: Sessan

alltså jag har länkat på facebook=)

ser fram emot att ni kommer imorgon,,,,ska ta å rycka upp mig nu och städa lite..kram

2009-12-17 @ 12:03:38
Postat av: Sessan

Jag har länkat på facebook=)

Vi längtar tills ni kommer imorgon...ska rycka upp mig och städa lite nu.... kram

2009-12-17 @ 12:05:07
Postat av: Vanja

hehe jag har LÄNGTAT efter fredag hela veckan! Jag och Daniel har haft det rätt stressigt med alla tankar ibland, men på helgen vet vi att vi kommer att kunna slappna av. Och så kommer pizzan.. herregud pizzan. Jag är SÄKER på att du och Thomas kommer att dyrka den! Ja de andra också, men speciellt ni två med den galna "måste handla på Lacité"manin!.



Nu ska ni få riktig pizza! Tack för att du länkar. :)

2009-12-17 @ 15:29:02
URL: http://vanjaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0