Jag och min fetmage

Jag har under denna kväll lyckats klämma i mig två kycklingar. Och ris. Med sås.
Jag kan bokstavligen känna hur min mage tänjer ut sig, och hur bristningarna frodas på höfterna.

Senare när jag blir äldre har jag planerat att tatuera in fina blommor med tjälkar för att fylla dem så pass till osynlighet. Not. Får väl vara stolt över hur jag ser ut, för det kan ju knappast bli bättre med åren.



Sonja(som varit med om två graviditeter) berättar att mina bröst tex, aldrig kommer att vara så fina som dem är nu.
Det är jävligt svårt att tänka sig, men nåväl. Gnuggar in dem lite extra med tvål för att visa min uppskattning.
Daniel brukar få se på.


hehe nej jag skojar.


Mina är inte såhär fina dock. De ser mer ut som hängiga snigelögon.


Nu ska jag snart åka och fika med Desireé, Mimmi och Mohammed. På ICA eftersom Stenmans blivit bannlyst från den ordinarie platsen.


En stund senare : Nu har vi fikat. Det var trevligt!

Kommentarer
Postat av: pubes

"Sonja(som varit med om två graviditeter) berättar att mina bröst tex, aldrig kommer att vara så fina som dem är nu.

Det är jävligt svårt att tänka sig, men nåväl. "



HAHAHAHA! Exakt så tänker jag också när folk som fått barn säger nått sånt! xD

2009-12-14 @ 17:50:02
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0