Men vad i !

Med tanke på den stora responsen från mitt förra inlägg(4, därav 3 inlägg från min brors fruntimmer och migsjälv),  drar jag slutsatsen att alla är snåla och ohjälpsamma as !


Nästan iallafall :)




Att ekorren i själva verket var uppstoppad och otroligt död, var det mycket lättare att uppskatta denna snuskiga industri när de får dem att se sovande ut. Då är de så sööööta!! I want one!!



Dagen har varit minst sagt intressant. Vi fick åka på "semester" till den lilla skitbyn Dorotea och ragga i Bengts bil. Vi skulle nämligen hämta honom från jobbet. Under bilresan pysslade Daniel mig i håret och pratade som en get.
Jag brydde mig inte direkt, bortsett från när jag höll på att köra ner i diket.

Varje gång det händer något oväntat så brukar jag säga "Oj oj!"
Och händer det någon fruktansvärt oväntat blir det ett "OJ OJ OJ!!".


Jag var dessutom hos tandläkaren, och jag kan med glädje informera er om att jag inte hade ett hål i min sönderflisade tand. Jag kan ha det i de andra tänderna, för jag gjorde ingen undersökning, men endå!! IM HAPPY!!

Jag kan fortfarande skryta med denna nästintill omöjliga bedrift!
I thank my teeth and my toothbrush for the support. Without you this wouldnt have been possible.


Han filade lite på tanden, och det gick som smort. Nu är den len som en barnrumpa igen, och jag kan nu glida dit med tungan utan att störa mig på det. Och få svettande ångest.



ha en bra helg, tills vi ses igen. Imorrn kommer Sonja hem! Då får jag träffa barnen som jag inte sett på hundra år känns det som.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0