Minnen

Min mormor och morfar hade en film i deras lilla VHS-hylla som jag gillade väldigt mycket.
Dels för att jag inte fick se den, och dels för att jag är asrädd för spindlar.
Jag är som en pryd 1800-tals hovdam när det kommer till sådanna saker som insekter med 204859 ögon.
Som stirrar på mig.
Som vill hoppa på mig och krypa mig i nacken.


Den filmen går på 9an nu, och den ska jag se.


Imse vimse spindel.

Youtube-klippet har dock ingenting med filmen att göra.

Men även om den hade det så hade jag skitit ner mig.


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Spännande :D:D

För övrigt så lottar jag ut ett Cliniqueset.. kanske en bra julklapp eller så :D:D

2009-12-12 @ 00:21:21
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0