Movies and dolls

Hejsan allesammans(ni 10 pers)!

Nu har jag suttit och glott på hur de gjorde "Alien: Resurrection" och är förbluffad.
Jag är så grymt imponerad av alla dockor de snickrar till i sin lilla tomteverkstad i Hollywood.

Och gud vad roligt att kunna få skrika "James, mer slem här! Vi behöver mer slem ögonblickligen!".
En dröm för mig som inte gjorde annat att spotta slem i en hel vecka, när man egentligen skulle ha gått på gala med syrran. Hon borde satsa på något inom film så man haft någon chans att bidra i framtiden.

 

 

Jag älskar dockor. Inte fula tjejdockor, utan dem som bygger monsterdockor etc och får det att se jävligt bra ut. Jag bryr mig egentligen inte om det är lite mekaniskt heller, bara det är äkta.

 

Har aldrig haft mycket för datoranimationer! Bara en gång. När Toy Story kom ut och brorsan sa "De skapar sånt här med datorer". Då var det impande. Nu är det uttjatat. Och overkligt.

 

Ni som inte sett de här filmerna, gör det!

 

 

Hehe låten väcker olustkänslor inom mig, men samtidigt är den jäkligt bra och tokfrän.

- >

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0