Påtal om..

Som min storasyster Vickan skrev på facebook;

"Lägg till i favoriter. Min syster bloggar på mama tillsammans med Laila Bagge och fru Jihde mfl"

Here she is; BurriburrSonja

Jag kan inte låta bli att bli lite mallig. Men att skriva på samma sida som fru Jihde är dock ingen supermerit, tycker då jag! Men Sonja kallar honom prins. Säkert för att jag tycker att han är superle.

Herregud vickan sa att Jihde känns mer naturlig än Rickard Olsson! What?! Det är som att säga att ett orostat bröd är bränt.



Hon var med i "Se och Hör" tillochmed! Hehe bara namnet men whatävväh.
Respekt.



Kommentarer
Postat av: sonjaponja

men den största äran. det är att bli nämnd på min systers blogg!



//Sonja Abrahamsson, årets mamabloggare

2009-12-05 @ 15:51:11
URL: http://burriburr.se
Postat av: pubes

i dont care, din blogg är roligare att läsa vanja!! :)



dessutom tror inte jag att jihde is more phun than rickard ohlsson! rickard verkar ju kickass!

2009-12-05 @ 20:32:53
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0