Så äre

Varför gillar alla mycket bas? Jag menar, en låt är ju ingen danslåt utan bas.
Det ska dunka skiten och göra så att lungorna hoppar och byter plats med varanndra.

Jag lyssnar på en låt som är rätt trist med Black eyes peas som heter "Ring a ling". Den är otroligt le.

Jag vet personligen inte vad det är med mig, men att lyssna på lea låtar är som min grejj nuförtiden.

Snart börjar man att svara i telefonen "Ring ring ring, hallow hallow hallow?".

Damn.

 

En annan le låt är ju såklart denna. Solklar kandidat och exempel på vad jag talar om;

 

Den är så... ÅHHH!!!! Men jag kan inte sluta sjunga på den!

Känner mig fast... Men vad finns det att göra?

Det enda jag kan tänka på är att lyssna på det tills jag blir less helt enkelt.

 

Jag såg förresten på "Inte utan min dotter" igår där en kvinna drar till sin tokiga mans mellanösternland för att hälsa på hans tokiga mellanöstern-familj.

Ovetandes om att han är helt whacko, tar dem med sig sin 4åriga dotter etc etc.

Jag satt faktiskt och väntade på att hon skulle bli våldtagen. Är det dumt?

Men en kvinna mår väl inte riktigt dåligt försen hon blivit både misshandlad och våldtagen?

Hon blev det nästan mot slutet och jag satt och nöp migsjälv i knät. Men inte.

Allt slutade lyckligt. De fick komma hem, och lämnade den galne mannen i Iran.

 

Såklart konfronterade jag Daniel om detta(han är ju från Iran). Jag frågade om han hade några planer på att slå mig, eller att lura mig och vår icke existerande dotter till iran.

Han respons var denna:

"Det är mig filmen är baserad på"

och

"Såklart ska jag stänga in dig i en risig lägenhet och slå dig hehehe"

WTF?!

Sedan försökte han släta ut det med ett:

"Jag ska stänga in dig i mitt hjärta"

 

Jag frågade ju såklart, som vilken kvinna somhelst, om han syftade på att kasta in mig i en eld och injicera stoftet i hjärtat som adrenalin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0