Sent som vanligt

Hehe "Om jag fick välja en enda kändis att träffa på riktigt, så skulle jag välja Marilyn Monroe".
Som del ett i sitt repotage hade en tjej på blogg.se lagt ut Carolina Gynning som en kvinna hon beundrade. Ett ganska stort hopp. Tycker jag.


Men sen finns det ju folk som beundrar Kissie också. Det är lite som att dyrka skolans vardagsfjortis faktiskt.


Jag vaknade dessvärre nyss, men nu ska jag klä på mig och städa. Sen ska jag fanimej gå och handla. Men jag vet inte i vilken ordning dock. Argh!


Hehe jag fick nyss ett sms av Daniel ; "hej lilla(han kallar mig det, ganska kul)..jag jobbar. Puss heya"
Varför skrev han för att meddela det? Det visste jag redan. Sen har jag inte försökt att ringa heller.
Han kanske vill att jag ska det? Jajja!


Vi höres

p.s!


Börja beundra mig istället!

Kommentarer
Postat av: pubes

men vem beundrar du då vanja?

2009-12-05 @ 20:31:16
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jag beundrar dig. Du är spontan, rolig och vacker och du förgyller min tid när du är med mig=)(LIKE)

2009-12-07 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0