Singing in the rain

Jag fick nyss ta del av en låt som jag undrat över i flera år.
Det är singing in the rain, men med en läcker remix. Jag hade tänkt lägga upp den åt er, men nej. Ni får leta åt den själva! Bra musik kommer inte till högtalaren, högtalaren måste.. jag vet inte. kanske kopplas.

Hade tänkt komma med något fiffigt. Men det orkar jag inte.


Det är fredag idag, och jag jobbar från 4 till 9. Imorrn jobbar jag betydligt längre, samt på söndag.
Men på måndag är jag ledig när Daniel kommer till Vilhelmina! Yay!

Jag har sovit väldigt dåligt inatt. Jag drömde Pernilla Wahlgrens "Garnier"reklam over and over.
- "Och grått hår?"
-"Borta!!"


Och så favoriten
- "Din nya klänning?"
- "Nej mamma, min nya hårfärg"



Jag är alltså helt seriös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0