Sjukdom

Hejsan på er.

Jag stannade hemma från jobbet endå, motsträvigt. Men jag kände tidigt att det inte skulle fungera, och att min kropp tedde sig som rutten gammal banan. Har säkert inte pallat att gå upp för hotellbacken heller, bara svimmat och gjort en stor scen för alla stackars utlänningar som försöker transportera mat i ICA-vagnar till Trissen.


Jag pratade med Daniel igår, och han berättade om hur hans vänner retat honom för ord de tyckte var fel. tex "Fara" istället för "Åka". Men det är bara att konstatera att den mannen är norrlänning nu, han är en av oss. Jag har tränat honom väl. Snart ska vi bleka hans hy och tvinga honom ta sig på penisen så ofta det bara går när han sjunger låtar.


Min blogg är inte speciellt visuell och bildrik när jag inte har min vanliga databas. Det är rätt trist. Men man för förlita sig på att det man skriver är intressant nog för er att följa - mmm? Det gäller att ha en ljus strimma av hopp.


Det är "Saltkråkan" på tvn och jag kanske ska ta mig en titt på det. Men jag är inte alls säker. De gömmer gevär och skrattar när farbror melker ramlar i vattnet hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Kanelbien

Stackare. försök äta lite blåbär och ta en dos vitlök. Krya på dig <3

2009-12-30 @ 23:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0