Slöslappig

Hellow.

Nu sitter man hemma och funderar på en lång och osexig dusch.
Varit på jobbet hela dagen, och det har varit okej. Ibland när jag blir stressad, får jag prestationsångest och glömmer saker väldigt lätt. Hehe och egentligen är det inte stressigt alls!

Men jag trivs bra där.
Så himla bra att jag får bara där lite ströaktigt nu i December och i början av Januari.




Pratade nyss med en gammal god vän i telefonen, och vi pratar kanske en gång varje år.
Våra gemensamma intressen är Rederiet och Sunset Beach!

Daniel är på en iransk konsert, som iranier brukar gå på när de får chansen. Han var väldigt glad över detta!
Hoppas han har en goder kväll.


Hehe tråkigt inlägg, men jag vet inte vad jag ska skriva. Är helt slöslapp som en salami.

Kommentarer
Postat av: Kanelbiten

Nu måste jag säga emot dig. Slamier är styva och raka och inte slapppiga alls, ;)

2009-12-13 @ 19:39:28
Postat av: Kanelbiten

men nå't slappt som jag kom på är tunnaskivor haha:D

2009-12-13 @ 19:40:41
Postat av: Kanelbiten

men nå't slappt som jag kom på är tunnaskivor haha:D

2009-12-13 @ 19:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0