"Stora" nyheter

Sådärja!

Nu har jag suttit med min jävla blogg i brist på annat att sysselsätta mig med.
Hur det blev kan man ju debattera om(hehe knappast).


Jag har inte gjort många ändringar, men shit the same! Nu till kvällens "stora" nyhet.




Jag har en sak att säga, och det är att du är väl den enda som inte kan fatta det, karljävel.

Jag har inte varit nån som följt Idol, alls överhuvudtaget dessa år, men att denna pajk skulle vinna var det ingen somhelst tvekan om från början.

De andra har väl varit duktiga, det är dem ju oftast. Men Erik kan sjunga, han kan rowla och skrika så att ådern i pannan nästan exploderar.

Grattis till migsjälv som kan spå in i framtiden så pass bra som man kan!

Synd bara att det är till onödig skit jag använder mina makalösa talanger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0