Svårt

Jag vill att ni tar er tid till att titta på denna film.
Den har spridit sig som en löpeld till alla, men kanske någon inte har sett den. Då uppmanar jag er!

Jag vaknade förresten nyss, och kände mig som ett förstaklassigt slitage. Jag sa upp lägenheten igår, men vad ska jag göra nu då? Måste ju börja packa! Måste ju nöta Arbetsförmedlingens hemsida! Måste ju ta reda på den nya adressen!



Stånk och stön. Vad ska man göra med sitt liv? Kan inget komma på det åt mig?
Att flytta är iallafall en början, tror jag.



Jag och min Easy i somras.



Kommentarer
Postat av: Kanelbiten

Spännande!:-D När går flytten? När får ni nya lägenheten?

2009-12-01 @ 18:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0