Tandläkare. Vad fasen.

Det är Blondinbella på "Efter 10" med Malou von sivers på tvn nu, och jag lyssnade lite.
Men tycker att det är ointressant, så nu tänker jag stänga av tvn.


Nu har jag ringt tandläkaren, och till min bedrövelse så kostar ju varje besök asmycket pengar.
För min fyllning kostar det 850 kronor, men jag har 600 kronors rabatt.
För en undersökning kostar det 600 kronor. Och hittar man något där så... ja vad i helvetes namn!

Men jag har hört att det är billigare på det stället, än på folktandvården. Så what the hell.




Nu tänker jag inte tänka på det något mer. Bedrövelse! Skänk mig pengar!




Kommentarer
Postat av: Maria (dessans syster)

Konstigt ni har där uppe, här nere är undersökningen hos tandläkarn gratis framtill det år man fyller 24! Man tycker det borde vara likadant överallt

2009-12-14 @ 14:41:16
Postat av: Anonym

Du ska gå till folktandvården och skaffa tandvårdsförsäkring.. thats the shit...billigaste alternativet...

2009-12-16 @ 14:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0