What to do?

Nu sitter man på jobbet och använder den lilla rasten man har rätt till att få och funderar på ikväll. Och vad man ska göra sen. Fick nyss ett sms av Desirée där hon inbjöd mig till ett litet fyllekalas på Larco. Lockande. väldigt lockande.

Men har jag orken ? Kan min lata röv lyfta sig och gå hela vägen dit efter att ha varit hemma och hämtat virke? kanske tvättat upp sin arbetströtta kropp? Kanske bytt mina nersmutsade kläder med divirse kroppsodörer? mmm... what to do, what to do...


Det blir nog så att jag tänker vara lite social, det är lika bra. Jag har jobbat så mycket nu på sistånde, eller åtminstånde så långa timmar per dag att det vore lite kul med välkända ansikten. Med kända ansikten menar jag förstås beyonce och Tim Robbins.


ha en kul Juldag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vars jobbar du nars?

och varför svarade du inte på mitt juliga sms igår? :O

2009-12-25 @ 22:15:50
URL: http://maulyn.bloggspace.se
Postat av: pubes

va du ute igår`? jag träffade inte dig?

2009-12-26 @ 17:20:33
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0