Bloggoroller

Jag har inte varit så mycket för att läsa andras bloggar, har aldrig riktigt kollat upp eller orkat se vad som finns på marknaden. Jag hittade en hel del idag som chockerar mig dock. Det är som en oändlig kloak av ointressanta människor som bara skriver om parfymer, hårproblem och ibland om hur bitchiga och tuffa de är som kan skriva omogna saker till främmande människor.

Dom hade jättemånga läsare också dessutom, men varför då? Jag kan fan inte tänka mig något värre än att sitta och läsa en trotsig liten fjortisunges blogg om dagarna. Skulle hellre skjuta mig i huvudet med en bazooka. Men det är nog mest jämnåriga och likasinnade som drar till sånt där. And what´s the deal with fashionblogs? Herrejävlar!

 Ska snart starta en modeblogg om overaller och fina skoterassociarer. Det borde nog kanske dra några fler läsare ombord på skutan, eller vad säger ni ? Ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0