Early morning

När jag steg upp och kollade mig i spegeln imorse så såg jag ut såhär :
 
                               

Mitt uppklippta hår stylades under natten och plattades till ordentligt i bakhuvudet. Jag kan inte riktigt komma på någon som ser ut såhär, förutom nån brasiliansk-papegoja då förstås. Kan heller inte direkt påstå att jag känner mig supersnygg med min nya look. Men det blir väl samhället för att söka reaktioner.

- jag har ju trots allt alltid velat bli en trendsättare.

Under dagen har jag planerat att göra... Någonting. Jag ska vara hundvakt åt mamma imorrn och i övermorgon, så det blir kanske så att jag sover över där inatt för att ha nära till dem. De pissar ju och har sig rätt bekvämt sinsemellan om man inte sköter allt korrekt och enligt planerna.

Sen så fick jag veta av Viktoria att hennes ex  Johan ( far till hennes barn Ossian) slagit stort i poker. Det var rätt kul att se, för nu försöker jag mata i Ossian att han ska börja tigga och vara obarmhärtig. En riktig brat. Men jag tror inte att det fungerar, har inte så stort inflytande på pojken som jag hade hoppats.

Kommentarer
Postat av: mimmi

haha, vanja, jag älskar att läsa din blogg! jag tycker att en papegojafrisyr är bättre än en hönsarsle frisyr..hehe

2009-02-18 @ 09:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0