Ett alldeles nytt kort

När man drar till ett ställe för att fotograferas, vet man innerst inne att det aldrig kan bli som man tänkt sig. Det är alltid något fel, och man får bara 2 foton på sig att bestämma sig.

I mitt fall var det inte annorlunda. Mannen tog ett foto, jag kollade. Mitt ena öga hängde, och det såg ut som om jag inte hade gjort annat än att  snorta kokain i mitt liv.

Han tog ett till. "Jaja" tänkte jag och sa "mmm vi tar det här". Jag ser alltid så himla mysko och bollaktig ut på sånna där ID-foton. Har iofs bara tagit ett tidigare, och det var väl lite värre men iallafall. Skitsamma.

Jag lägger ut en bild av dålig kvalité så ni får se lite halvt som halvt.




Jag får helt enkelt finna mig i att det är sådär jag ser ut. Period. Gör lite ont, men det är väl ingen fara. Såg en dokumentär förut om en man som hade bark istället för hud. När polisen tittar på hans körkort lär de ju bara tro att det är en vanlig natural-pic och ge honom 20000 i böter. Om de inte ser barken i hans ansikte förstås. Det finns dem som har det lite värre än mig!



Sådär såg jag ut imorse när jag vaknade. Är lite hängig, som en lessen hund. Men alla hundar har väl någon med ett bone(r). Hehe förstår ni vad jag menar? Försökte vara lite snuskig!

Nu ska jag spela lite med Ossian. Han sitter och säger att han är less på att alla sitter och pratar engelska hela tiden. Ska läsa åt honom vad han ska göra.

Kommentarer
Postat av: mimmi

du blev ju skitsnygg på kortet! damn girl!

jag har inte ens sett mitt körkort ännu, såjag antar att jag kommer bli chockad när jag kommer hem. hehe

2009-02-17 @ 10:28:23
Postat av: Sonja

sluta klaga på dig själv onge :)

2009-02-17 @ 21:12:33
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0