Fotboll och en nätbrynja

Nu sitter jag och ångrar mitt tidigare beslut att bevilja Daniel att låna min tv för att se på fotboll. Till min fasa så ser jag ju att jag missar både "Andra avenyn" och "Den rätte för Rosing"! Aj! Det som verkade så bra.
  Faktiskt så brukar jag titta på "Andra avenyn", och vet inte om det är skämmigt eller ej. Skådespeleriet är väl inte klockrent, och sen kan man se mickar och hela tjollavippen dingla fram och tillbaka ovanför deras huvuden samtidigt som de försöker krysta fram en halvkrass dialog.

Men jag antar att det är den där såpsjukan jag haft sedan jag var liten. Skilda Världar, Tre Kronor, Nya tider och Rederiet. När man väl börjat att titta så är det ganska svårt att sluta.

Och "Den rätte för Rosing" tänker jag aldrig titta på. Kanske zappa förbi för att se lite snabbt, men aboslut inte följa. Det är ett program som man kommer evigt att störa sig på, för vad har hon varit känd för utöver Big Brother och ett par fyllefoton ute på Stureplan egentligen? Nej huvva! Jag har dock inget emot henne personligt. Men hon är bara så jävla tråkig att se på.


Vad mer då... Ja just. Vad vore Rederiet utan Reidar Dahlen? De senare säsongerna då han dog. Jaja. Nu ska jag sätta mig vid tvn och plågas, se på fotboll som det var planerat.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2009-02-24 @ 21:22:44
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

Tackar ödmjukast!

2009-02-25 @ 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0