Hejsan ( igen)

Nu är jag less på att sitta och försöka lista ut hur den här hemsidans bravader skall urföras. Det har gått så pass överstyr att jag totalt glömt min tvättid som var klockan 6. Men jag skall genast gå ner och försöka fixa till en ny. Det är det bästa som jag kan göra av den här något krisbelagda situationen.


Ibland får jag en kick av att sitta och skriva eller redigera saker i photoshop. Även om det ser ut som total-crap så känner jag "Oh, nu ska jag göra så och sådär". Jättespännande. Som lera mellan fingerspetsarna, som jag kan forma nästan hur jag vill beroende på vad jag lärt mig. Vilket är i dagsläget : Ungifär 5 %. Jaja!

Vad tycker ni då? På en skala från 1 till 10? Hur pass mycket bättre verkar min nya blogg i jämnförelse till bloggspace.se?






Lite Eminem för att testa hur man lägger in ett youtube-klipp. Ett måste för mig.

Kommentarer
Postat av: kanelbiten

kul med allt nytt. Men jag saknar dina fina broderade blommor, fast du har ju blommor nu också. :rire:

2009-02-14 @ 23:27:05
Postat av: Anonym

blev ingen smajlis - det konstiga i slutet alltså.

2009-02-14 @ 23:29:18
Postat av: Vanja

Hehe jag kan se vad jag kan göra åt de broderade blommorna. Eller menade du snöstjärnorna? Jag måste ju vara alla läsare till lags :)

2009-02-15 @ 12:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0