Hejsan

Vanja igen, med torra läppar. Mumsfillibabba!



Jag vet inte riktigt vad det är med den här hemsidan faktiskt, jag vill att den ska se bra ut. Men hur fan ska det gå till när man inte kan ett jota? Jag kan verkligen ingenting! Helt hopplöst.

Jag vill inte längre ha bloggspace, för den sidan har drivit mig till vansinne. Det går inte att beskriva. Själva upplägget ser ju ut som en spya.

Jaja jag ska försöka fråga någon som vet ! Och anledningen till att jag lagt ut en passa posébilder av migsjälv är för att jag försöker lära mig hur man lägger ut bilder. Ja ni kanske fattar.

Kommentarer
Postat av: tina

snygg frisyr... passa dig som fan :)

2009-02-16 @ 19:27:08
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0