Howdy

Jag har spenderat kvällen med att se på "Mina jag & irene", och kan inte annat än säga att filmen är skön. Lika skön som en bytta iskallt vatten på en varig tredje gradens brännskada. Men ibland när jag ser på komedier så tenderar jag att få ett fastklistrat leénde, utan att jag ens direkt tänker på det.
  Så tillslut är jag alldeles stel och har kramp i musklerna. Det är jobbigt. Tror inte att jag kan slappna av ordentligt ibland.


Imorrn ska jag på Jennys skidtävling, försäkringskassan och... och... vadfan var det mer...ja just! Städa lägenheten så att mamma kan bo här medans jag passar huset, barnen och hundarna. En natt alltså, på lördag hade jag tänkt att umgås med D to the E (Desireé) och mohammed. Värsta coola smeknamnet. Och innan det så ska vi till Latikberg och åka skoter och madrass, grilla korv och hela kittet. Det är sånt man ska göra i en by full med snö.

Orkar inte skriva mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0