Hundvakt dag 1

För att intee hålla er på halster längre tänkte jag avslöja för er - väldigt exklusivt - hur det har gått första dagen(hittills) med hundvaskarna. Det har gått bra.

För att helt byta ämne så tänkte jag berätta om mitt äventyr med sparken borta vid busstationen istället.
  Mamma tog den imorse för att komma dit snabbare, och bad mig igår att hämta den. Som den goda dotter jag är, tog jag bilen(suck) och körde ner dit för att sätta fast den i kulan. Varför gjorde jag det? Jag kunde ha använt mina två ben istället. Ibland känns det som om det bor en ond Vanja, inuti den goda Vanja som inte vill annat än gott. Nästan.

  Hursomhelst så satte jag fast den och började att köra iväg. Egentligen är det här lika mycket ett äventyr som en tråkig historia utan poäng, för det enda som hände var att sparken vajade fram och tillbaka, som om den vore i fyllan. Sen blev bilar aggressiva och började att köra om mig like crazy. Det var inte heller en speciellt lång sträcka jag skulle köra! Tog snabbaste vägen hem. Korkade bilister. Men de trodde kanske jag skulle ta den till malgovik eller Laxbäcken.

För vilken Vilhelminabo är så pass jävla lat att de tar bilen för att hämta en spark vid busstationen. Jag då förstås, men det visste ju inte de.

Jaja, mina händer stinker blöta hundben också, så jävla äckligt.! Easy hoppar upp på mig med det hela tiden, man får ingen ro! Jag förstår inte hur mamma står ut.

Och på tal om det.... Nu ska jag leka med henne. Tagen! Hahahah jag älskar det.

Hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0