Jag drömde

Jag drömde inatt att jag hade en katt, och han åt bara sill och pontäter. Ja ni får trott om ni vill, men pontäter och sill, är precis vad små kattungar äter!

Nej allvarligt talat, jag drömde att jag käkade 30 kilo choklad utan hämningar. Och det lustiga var att det smakade precis som alltid. Samma krämiga arom, doft och känsla. Det är ju en lyxdröm, inte sant? Att käka precis hur fan man vill utan att det skall ge några konsekvenser. Men om jag känner mig egen kropp rätt så lär jag väl gå upp skyhögt i vikt. Det ska inte njutas, utan det skall plågas med rapp och slag.

Känner mig lite som jesus på korset ibland. Men istället för piskor så använder folket godispapper och istället för blod så rinner det ut pissljummen Cola cola.

Men jag har varit rätt duktig med min diet de senaste månaderna om jag ska vara ärlig, har inte fuskat mer än litegrann. Men litegrann så menar jag nån cola då och då. Måste dock bli bättre på att cykla! Har tagit en för lång paus.


                   mmmm... marabou....



Jag vaknade rätt sent, och nu väntar jag på min kyckling. Den blir aldrig klar. Och så ville Danne att jag skulle skjutsa honom till skolan, men vi får se vad som händer med det. Jag vet nämligen inte om det är värt att slösa bensin. Jag måste åka och tanka senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0