jäkla blogg.se

Jag har under dessa två dagar, skrivit inlägg som försvunnit. Igår skrev jag en rätt så lång historia om en varg som hette Absint, och idag skrev jag om värsta ämnet. Nämligen : Definitionen av skönhet. Jag skrev många djupa tankar kring människor som är vackra, men som lika gärna hade kunnat ha en puckel och en lapp för ögat. Ja ungifär som en snuskig pirat.



- "Stora muskulösa män med en lapp för ögat",
hehe klockrent


Men det har ni alla gått miste om pga den här förbannade hemsidan! Men jag vet inte, det är mitt fel också som inte kopierar texten innan jag ska publicera det. Men jag är ju van vid att skiten fungerar, och jag är inte så förbaskerligt lättlärd som vissa andra. Jag måste följa ett visst mönster förstår ni.

Men jag vet inte om ni har gåt miste om så mycket dock, jag har rätt mycket fritid. Kanske lite för mycket. Jag har tid att skriva kassa historier, men denna blev jag rätt nöjd över faktiskt. Slutet var inte planerat, men endå flöt det på som fan. Det var ju självklart att det skulle hända vargen Absint liksom!

I övrigt så springer jag ofta runt på samhället i mjukisbyxor, alldeles osminkad och lodig. Det är rätt svårt att förstå att folk kan tänkas synas med mig, tillochmed främlingar som står i kön med mig på ICA. Vad snälla de är.



Easy och Mira håller på att slita varanndra i stycken, så jag måste gå och rycka in. Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0