Jisses.

Ren bekvämlighetsfaktor, yep, det är så det ligger till. Ibland blir jag irriterad, men jag vet inte hur jag ska bära mig åt.
Jag är ju som jag är och blev, måste lära mig att säga ifrån när jag tycker att något är helt whacko. Som den där filmen  "Ps jag älskar dig". Boken var bra, men när man väl såg filmen blev jag grymt besviken. Den var helt borta med vinden, inte alls som man hade föreställt sig. Alltså totalt ding dong.


Men jag vet inte vad jag ska säga mer..mmm... Jag är hungrig och lat på samma gång. Men nu skall jag ta mig i kragen som alla pojkar i från södern. De tar sig fucking hårt i kragen har jag hört. Måste köpa tuggummi också så att människor jag träffar inte dör.


Heya

Kommentarer
Postat av: mmmi

Men ååh. jag älskade den filmen! den var så himla sorglig, jag grät från början till slut. boken måste isånnafall ha varit rusktigt bra isånnafall??

2009-02-25 @ 15:07:09
Postat av: Vanja

Du borde ha läst boken innan du såg filmen, för i filmen så hoppar de över många viktiga saker tycker jag. Hennes sorg till att börja med, den var förjävlig. Kändes inte som om de fokuserade så värst på den utan hoppade direkt till bearbetandet. Tjohej! Lilly har också läst boken och tycker att den var bra. Så läs den, absolut

2009-02-25 @ 15:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0