Klar med filmen

Jag sitter och fotoler för att vara extrafinVildkattExtremt sexig, en absolut favoritDaniel med sin gitarr och hjärtformade händer

Nu har jag varit och kollat på den där filmen som Mel Gibson regisserat( Heil Mel Gibson!) och sett många nakna stjärtar. Det som är charmen med djungelfilmer, man får alltid se ett och annat. Men alldeles för lite om jag ska vara ärlig. Sen blod och sånt var det ju verkligen inte brist på. Att slita ett hjärta ur ett bröst är väl kanske inget jag ligger vaken om nätterna och önskar skall inträffa.

Och så får ni några bilder på mig sen ikväll(kände mig på hugget) + en bild på daniel på alla hjärtans dag. Det tog mig MINST 2 minuter att lära honom göra ett hjärta med händerna. Han var alldeles ryckig och stel, som en gammal gubbe. Han är 25. Vilken förbannad skam! Men bilden blev ju jättefin och sen spelade han nån sång som han alltid spelar, och jag drog hem.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Hello and welcome! din nya blogg ser perfa ut! jag har ingen aning hur man fixar med bilder o sånt så min är trist och vit. hihihihihihhihih. nu ska jag äta flingor, hhihihihi. tjing

2009-02-16 @ 10:53:32
Postat av: Vanja

Kära Mimmi, är du full ? Vad har jag sagt om att skriva inlägg i fyllan, det är så himla respektlöst. Tänk om jag också skulle vilja vara det, men inte kan. Jaja! Tack för att du tycker att den är förtjusande, och jag kan hjälpa dig med din om du vill;) Bara du byter kod och låter mig logga in, sen kan du byta tillbaka igen. Om du inte har en massa porrbilder och sånt som du inte vill att någon skall ha behörighet till förstås ! :) Nu skall jag äta kyckling!

2009-02-16 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0