Knutby

Jag sitter och kollar på "knutby - vägen hem" och tycker att allt är väldigt psyko. Vad mer ska man säga? Som jag sa till Daniel; Det finns goda kristna och kristna som är helt störda i huvudet.
                                                               

Det här skickade Sonja till mig en gång. Hon undrade vad det handlade om, vad syftet var. Jag kom på värsta budskapet, men har totalt glömt vad det var. Kanske var det att om man överdrev sin tro så skulle allt bli ett enormt gaydisco. Nej nej! Fan också, varför skrev jag inte ner det? Hursomhelst, fin video.


  Jag vet inte vad man ska göra ikväll, eventuellt gå ner på krogen och kolla läget. Det är ju gratis inträde till klockan 11, så då skadar det ju inte att gå förbi en sväng. Men det känns inte så superlockande, för då måste jag dra ner på systemet innan klockan 1. Och jag vet inte om jag orkar. Men jag gör det väl endå, bara för att, man vet ju inte.

Men av erfarenhet så skriker det i mitt öra " Nej nej nej! AHHHH!". Ja kanske man ska städa istället och ligga hemma och se på film. Det är kanske bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0