Körkortet

Bara ett år efter att jag faktiskt klarat körprovet så har jag fått mitt körkort. Rekordsnabbt om jag får säga det själv, verkligen! Grattis till migsjälv trots min svampskallsliknande look på fotot. Oh yeeeaah!

Här får ni några få bilder av mig i Bengts overall hemma i Latikberg när vi skulle köra skoter. Det är verkligen superbra kvalitét också.

                  


Om jag får säga det själv, så grrr och morr! Men ni ska få lite mer också. Ni fick ju tex aldrig se den där äckligt fula tårtan jag bakade till Daniel på hans födelsedag, men today´s your lucky day! ;

                                           Ensam tårta på ett bord

Är ni sugna på mer? Jag har tyvärr inte så mycket mer att lägga ut för tillfället. Jag förstår att ni tycker att det enda som fattades, som gjorde mitt kollage ofulländat är en bild av mig när jag gnider mig mot skotern med en het sängkammarblick. Tyvärr så glömde vi ta kort på det, så det får bli till nästa gång.



Annars så är det verkligen skithärligt väder ute, varmt och gosigt. Jag skulle kunna rulla runt i snön och skratta, om det inte vore så fult och enstörigt. Om man betér sig udda i ett samhälle så kommer folket med facklor och spretiga krattor för att både socialt och fysiskt krossa ens tillvaro. Så man får passa sig jävligt noga.




Jag ska förresten passa Vickans småttingar i nästan 4 hela dagar tillsammans med mamma från Torsdag. Det ska bli roligt, hoppas jag! Ska försöka luska ut vad vi ska kunna hitta på tillsammans på helgen, kanske åka skoter eller madrass om det är lika fint väder som det varit nu på sistånde. Det blir såklart till att spela Nintendo, det är en livsnödvändig rutin som vi inte skulle kunna leva utan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0