Nostalgi

Som vanligt, som alltid, så sitter jag och diskuterar med Lilly över msn om gamla minnen. Om gamla leksaker, om gamla filmer, allt ! Och jag blir sprängfylld av obeskrivliga känslor, åh amor amor.

" Jag är Amooooos". Lol, nalle puh var ett fagot. Men hursomhelst. Kolla in detta

En såndär leksak hade Veronika, men man fick sällan låna eftersom hon månade om deras säkerhet. Alltid överst på hyllan så att man inte skulle komma åt lika lätt. Men jag brukade vara rätt noga med leksakerna, bortsett från när jag kluddade med bläckpenna under hovarna på hennes "my little ponys". Antar det var orsaken till hennes tvivel.

En annan människa som inte ville låna ut sina saker var såklart Sonja. Rörde man hennes saker, och hon märkte det var man körd. Då blev det ståhej och förhör. Som när jag hade sönder hennes gravida barbie. Vred av benet när jag försökte sära på dem under förlossningen. Hon märkte det inte försen långt efteråt, när jag satt i badet. Minns inte så noga, men tror inte hon var så glad.


Nu ska jag sluta ! Måste gå, kanske sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0