Ny banner

Jag har en såndär period då jag sitter och testar mig fram i photoshop, men blir aldrig nöjd. Men jag bytte nyss banner, en rätt så självkritiserande banner dock, men skitsamma. Min blogg kanske får andra liv att verka meningsfulla och aktiva! Alltid något liksom. Och jag hatar inte mitt liv, trivs väl någorlunda bortsett från att jag är så förbannat lat.

Jag är så lat att jag inte ens städat undan efter mig i vardagsrummet. Dammsugade mattan igår och tror jag hittade halva mig i hudflagor. För damm är ju trots allt hud som flagnat efter att människokroppen ömsat skinn. Som en cool orm, eller rättare sagt snuskig orm.


Annars så har jag inte gjort så mycket idag, vaknade och funderade en stund på vad jag kände för att göra. Det vettigaste vore väl att göra något produktivt, men det vore ju inte så likt mig. Så jag satte mig vid datorn och fick ett telefonsamtal från någon som lät som en riktigt sexig karl från Comhem. Han undrade om jag hade problem med bredbandet, och jag sa " ööhh nej". Han hade ringt fel, för han skulle nämligen till någon i Eskilstuna. Trist!

 
När jag stekte fiskpinnar så osade det så pass att brandlarmet gick igång. Förbannat! Jag är inte så bra på att laga mat, för på ena sidan av fiskpinnarna var det svart. Påminner mig om min far när jag skulle grilla korv åt mig när jag var liten. Jag hatade när han grillade korv åt mig.

Jag säger då det, stackars framtida barn. Det blir att ta hem dem till mormor! Annars får de ju aldrig veta hur riktig mat skall smaka.



Jag fick plötsligt en spontan insikt att städa. Det är så roligt att läsa om folk som ska städa, eller NOT. Så därför ska jag sluta att skriva och sätta igång. Hej hej!




Kalla mig cp, och kalla mig bög. Vilken fin låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0