Ny dag

Här sitter man på en helt ny dag och funderar, ville till Umeå men syrran hann åka dit rätt tidigt. Och jag får skylla migsjälv som inte sa till i tid, och buss orkar jag inte åka. Samt så luktar jag gammal bäverhydda och behöver både duscha och byta kläder. Umeå skulle helt enkelt inte palla av mig i dagsläget. Jag får åka och hälsa på Veronika snart, saknar henne lite. Men bara lite hehe.


Men det är så många man känner att man inte hälsar på ordentligt. Rätt hemskt egentligen.


Jag var nyss på krogen med Bengan som vanligt och åt Lunchbuffé a la kyckling med ris. Det är en trevlig rutin! Han är så snäll som bjuder mig också, det är inte klokt. Man är väldigt bortskämd. Och här står Easy och stretchar sina tassar som värsta posaren med sitt äckliga ben i käften. Hon vill väl att man ska leka med henne. Men jag orkar inte!

Mamma kommer hem ikväll, och det blir väl så att jag måste hämta henne på busstationen. Jag tycker hon kunde ha stannat 2 dagar till så att jag kunde få sova mer i hennes säng hehe, men hon måste få komma hem hon också. Hundarna har inte varit något problem annat än att Mira hamnat i nån gammal valpfas och börjat pissa och bajsa inomhus. Ska kolla nätet om det finns nån vuxenblöja för hundar, eller inte men iallafall. Det är ganska äckligt.


    Måste diska och städa ihop här också, annars flippar hon väl ut och bannlyser mig. Mamma alltså, och inte hunden.


Jaja... jag har inget roligt att berätta, annat än att man känner sig allmänt nere dessa dagar. Men det är bara att rycka upp sig och göra något åt saken antar jag! Sluta tänka i de kretsarna. Det var väl kanske inte så roligt att läsa dock, men vafan. Ingenting jag skrivit i dagens inlägg känns roligt för någon utomstående att läsa.


Heya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0